Language

September 15, 2008

Idilfitri

Assalamualaikum, ramadhan bakal beransur pergi, menjelma pula syawal. Saya pasti ketika ini rakyat malaysia beragama islam sedang sibuk membuat persiapan. Bagi bakal-bakal pengantin yang akan menamatkan zaman bujang di bulan syawal hingga Disember ini, juga di antara orang yang paling sibuk membuat persiapan.
Begitulah saya di samping terus mengendalikan beberapa majlis untuk pelanggan, juga menghadapi kesibukan bagi perkahwinan anak sendiri. Menjelang syawal kali ini ada kemungkinan saya menyambut ala kadar, maklum persiapan lebih tertumpu untuk wedding seorang pelanggan dan anak sulong saya Hayati pada November ini.
Walau pun ini adalah kerja-kerja yang biasa saya lakukan dan berpengalaman lebih 10 tahun, saya mengaku...setiap kali menghadapi majlis besar ini, saya tetap gementar selagi majlis tidak selesai. Terfikirlah oleh saya bagaimana perasaan ibu-ibu menjelang perkahwinan anak mereka.

Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pelanggan-pelanggan dan pelayar blog yang sempat singgah di sini.

No comments: