Language

December 30, 2020

RU4 EXSRC 1971 - 1975

18 & 19/09/2020
Hadir pelancaran Antologi Desir dari Pesisir Hati di Pasir Mas Kelantan. 

Hari ini baru ada kesempatan menilik gambar REUNION EXSRC. 

20/09/2020
Dari Kelantan terus ke Ipoh. Kembali dari Ipoh agak kurang sihat, ketika menulis mata masih layu tapi kalau ada kawan call masih mampu ketawa, fitrahnya Puan Hanom😊. Alhamdulillah.

23/09/2020
Terlanjur ke Ipoh saya sempatkan REUNION EXSRC, pada awal saya hanya jangkakan seramai 10 hingga 15 orang sahaja, lebih 30 orang hadir.  Memandangkan musim COVID19 banyak hotel tidak menyediakan buffet lunch pada hari biasa selain Sabtu dan Ahad sahaja. 

22/09/2020
Ke Restoran Simpang Tiga, agak eklusif, ada bilik khas dan menu yang lazat memuaskan bagi selera saya yang agak cerewet terutama untuk kumpulan besar.

Terima kasih kepada BFF Ann Zaa yang sentiasa jadi bodyguard setia mengiringi kemana sahaja walau saya SUPIRNYA😅.  Ann memang suka ambil kesempatan, jumpa saya terus tak mau memandu... Haaa.. aaa!

Tidak terhingga jutaan terima kasih kepada semua yang hadir terutama 👇
Bendahari Bada Rahman yang sangat amanah.
YB Aini Jamal (Yang Berusaha) 😅

Tanpa kamu semua siapalah saya.   Moga persahabatan ini kekal hingga masing-masing melepaskan kehidupan yang sementara ini.  Saya doakan sentiasa dalam sihat akal/fikir dan tubuh badan, bermanafaat di dalam kebajikan dan amal soleh, Aamiin!

HanRahim
Pinggiran Beringin, NS
Okt. 2/2020 @ 1422

No comments: